SEO paslaugos: kaip išsirinkti specialistą?

SEO specialisto profesija daugeliui žmonių, kurie neturi internetinės svetainės, iki šiol yra mistika. Ne kiekvienas žmogus supranta, jog organinė paieška ne tokia jau ir natūrali. Visada už to stovi patyręs SEO specialistas, kuris išmano Google algoritmus ir pritaiko internetinę svetainę būtent jiems. Atsidurti aukštose pozicijose nesudėtinga pagal bet kurį raktažodį, tam reikia tik patikimo specialisto ir laiko. Taigi, jeigu norite išsirinkti SEO specialistą, kuris užtikrins, jog investicija atsipirks, tuomet atsižvelkite į šiuos dalykus:

  1. Specialisto patirtis. Nesvarbu, specialistas dirba agentūroje ar savarankiškai, jūs turėtumėte sužinoti, kokią patirtį jis turi. Neretai pasitaiko, jog agentūrose dirba ne tik daug patirties turintys specialistai, bet ir jaunesni, mažiau patirties turintys būsimi savo srities profesionalai. Visgi nereikia bijoti jais pasitikėti, jeigu jie dirba agentūroje. Už jų visada stovi patyrusi komanda, kuri ne tik juos konsultuoja, bet ir padeda iškilus problemai. Bijoti reikia tuomet, jeigu neturintis daug patirties specialistas dirba savarankiškai, tuomet savaime suprantama, kad investicija neatsipirks.
  2. Biudžeto dydis svarbu. Nepatikėsite, tačiau SEO paslaugos yra ne tokios jau ir brangios, kaip daugelis įsivaizduoja. Taip, SEO paslaugos kainuoja nemažai, tačiau atsižvelgiant į tai, kad tenka mokėti rašytojams, portalams(už straipsnių talpinimą su nuorodomis), suma lieka gerokai mažesnė. Jeigu skirsite labai mažą biudžetą, nesulauksite greitų rezultatų, gali tekti palaukti porą metų, kol pamatysite didesnius rezultatus. Taigi renkantis specialistą neskubėkite atsisakyti tų, kurie siūlo didesnius biudžetus. Galbūt jie tiesiog įvertino konkurenciją ir nusprendė, jog su mažesniu biudžetu bus neišnaudotas visas potencialas ir negalės pasiekti norimų rezultatą.
  3. Specialisto bendravimas. Nuskambės gana banaliai, tačiau svarbu, jog specialistas ir klientas jaustų ryšį. Tik tokiu atveju bus galima gauti norimus rezultatus.
  4. Specialisto prognozės. Ką kalba specialistas dar prieš pasirašant sutartį? Ką jis žada? Neretai iš specialisto kalbų galima suprasti, ar jis patikimas. Jeigu specialistas išnagrinėja konkurenciją ir pateikia argumentuotą nuomonę, tuomet verta juo pasitikėti. Na, jeigu jis tiesiog kalba tai, ką jau girdėjote daug kartų, tuomet vargu, ar reikia pasirašyti sutartį. Matote, tai, jog specialistai negali žadėti pozicijos jau seniai aišku. Visgi tai nereiškia, kad specialistai negali pateikti prognozių, kokie bus rezultatai ir kada bus galima juos pamatyti.

Kodėl neverta rinktis pigias kainas siūlančio specialisto?

Turbūt pastebėjote, jog pigias kainas siūlantys laisvai samdomi specialistai neretai teikia mažiau kokybiškas paslaugas. Paslaugų kokybė neretai nukenčia nebūtinai dėl to, jog specialistas turi mažai patirties. Gali būti ir tai, jog specialistas tiesiog turi daug klientų, kadangi siūlo mažas kainas. Tokiu atveju natūralu, jog jis negali skirti tiek daug dėmesio ir laiko jūsų svetainei, kiek galbūt norėtų skirti, jeigu galėtų.

Daugiau informacijos apie SEO paslaugas verslui rasite Digital Star.

Komentuok su Facebook

Ar skaitėte?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.