Apdovanoti fizikos ir matematikos konkursų nugalėtojai

Gimnazijos skyriaus vedėja Danutė Užuotienė, profesorius Rimantas Kanapėnas, gimnazijos direktorius Viktoras Rimša su fizikos konkurso nugalėtojais Nojumi Vaičekoniu (kairėje), Džiugu Paugiu, Modestu Rimeikiu, Danieliumi Paugiu ir Elijumi Kireiliu. Aidos DULKIENĖS nuotrauka.

Mokslo metų pabaigoje Pasvalio Petro Vileišio gimnazijoje tradiciškai įteikti apdovanojimai fizikos ir matematikos konkursų nugalėtojams. Juos organizuoja mūsų kraštiečiai: fizikos – profesorius Rimantas Kanapėnas, o Pasvalio krašto jaunųjų matematikų „Rokundos“ konkursą – dr. Antanas Apynis.

Profesoriaus Rimanto Kanapėno fizikos konkurse šiemet dalyvavo dvylika Pasvalio gimnazistų. Įdomu, kad trečių ir ketvirtų klasių grupėje vienodai balų, po 62, surinko visi trys vaikinai – ketvirtokai Džiugas Paugis ir Modestas Rimeikis bei trečiokas Nojus Vaičekonis. Jiems įteiktos po šimto eurų premijos.

Pirmų ir antrų gimnazijos klasių grupėje nugalėtoju tapo ir pusantro šimto eurų premiją laimėjo pirmokas Danielius Paugis, o antras liko jo klasės draugas Elijus Kireilis, kuriam atiteko šimto eurų premija. Vos vienu balu atsiliko Vakaris Vaičekonis, kiek daugiau – Benas Janušonis, Augustas Druceika, Martynas Karpinas, Saulė Štuopinytė, Aistė Židonytė ir Nerilė Švedavičiūtė. Štai ir visi konkurse dalyvavę jaunieji fizikai…

– Šis gamtos mokslas yra sunkus, programa plati, o fizikos pamokų sumažėję, – pastebi gimnazijos realinių mokslų skyriaus vedėja Danutė Užuotienė, užsiminus, kad ir valstybinį fizikos egzaminą šiemet pasirinko laikyti tik dvylika rajono abiturientų, iš jų penki – Pasvalio gimnazistai. – Profesoriaus Rimanto Kanapėno fizikos konkursas mūsų gimnazijoje vyko ketvirtą kartą.

Dar anksčiau jį buvo pradėję rengti tuometėje Saločių Antano Poškos vidurinėje mokykloje, kurią 1959 metais yra baigęs ir konkurso iniciatorius Rimantas Kanapėnas. Jo pagrindinė mokslo darbų sritis – fizikinių reiškinių ir procesų tyrimas bei lazerinių technologijų kūrimas ir panaudojimas.

Šiuo konkursu siekiama skatinti mokinių domėjimąsi fizikos mokslu, gilinti ir plėsti fizikos žinias, savarankiškai pasirinkti ir priimti sprendimus, lavinti gebėjimą naudotis šiuolaikiniais mokymo metodais ir darbo kompiuteriu įgūdžius. Taip pat suteikiama galimybė kiekvienam mokiniui dalyvauti konkurse ir pasitikrinti savo žinių lygį.

Visą straipsnį skaitykite 2017-06-10 „Darbe“

 

Komentuok su Facebook

Ar skaitėte?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *